My soft side


As vrea sa pot relata cu exactitate evenimetele din ultimele 2 zile, dar nu pot. In primul rand, pentru siguranta vietii mele private si a celorlalti, iar in al doilea rand, pentru ca mi-am promis mie ca acesta va fi un blog despre cum ma simt, nu ceea ce fac.

Dar pe scurt ultimele 2 zile, au insemnat 4 baieti. Unul pe care inima il vroia dar si-a dat seama ca nu tot ce se simt se poate si realiza, unul pe care ratiunea il dorea, dar nu atat de mult incat sa lupte pentru el... Altu care o perioada lunga de timp a insemnat "totul" dar acum il pot asterne pe foaie, la definirea cuvantului "indiferenta"... Iar al patrulea... Unul pe care de un timp o mica parte din mine intotdeauna l-a vrut... Indiferent de perioada cu L. sau Flavius... Dar eram sigura ca mai mult decat prietenie nu va fi.

Acum 2 nopti am adormit cu gandul la X si plina de vise.
Acum o seara am adormit cu gandul la F distrusa.
Iar azi... Adorm cu gandul A, fericita, implinita dar si cu o teama ca maine trebuie sa ma intorc in Cluj.


Stiu ca poate pentru multi, ii un mister cum pot fi asa. Atat de schimbatoare, de indecisa... Dar din moment ce apare cineva care ma face fericita si sa ma simt implinita, ce rost are sa ma gandesc la cel din ziua precedenta?

Iar acum imi dau seama ca sunt o femeie cu adevarat norocoasa. Nu trebuie sa astept luni de zile, ani, pana sa gasesc pe cineva care sa ma faca sa ma inrosesc si sa ma balbai toata. In viata mea, mereu a fost un "dute vino" incontinuu.

Cum spuneam, cel de acum, nu ii unul descoperit peste noapte. Ii o persoana draga mine de mai mult de un an, iar asta si felul lui de a fi, ma fac sa cred ( si sa sper) ca nu va fi doar ceva temportar.

Clujul ii cea mai buna destinatie de evadare. Dar in momentul cand ai pentru ce ramane...? Cum mai pleci....?

Adevarul ii ca pana si eu, la fel ca orice femeie, isi doreste un motiv ca sa ramana.
Pe cineva care sa ii dea mesaj de "noapte buna" si "buna dimineata"
Cineva care o sa tina de mana....


Cineva care sa fie sigura ca si dimineata urmatoare, va fi tot acolo.



DEsi imi este greu sa recunosc, adevarul ii ca vroiam doar pe cine pe care sa il iubesc.



Comentarii