Cluj/sibiu

Are rost sa spun ca nici 24 de ore, am mers cu autobuzul, am facut autostopul, am fost invitata la o "bere", am mituit pe cineva si m-am indragostit la fiecare 20 de metri?
Clujul ii diferit de Sibiu, lucrurile care erau importante la noi, aici sunt nimicuri. Pe nimeni nu impresioneaza cum te imbraci, cine is ai tai sau cu cine te culci. Ii o mentalitate mult mai deschisa, una de care aveam nevoie....

Nu spun ca mi-am revenit pe deplin.... mai este mult timp pana sa fiu cu adevarat ok. Sibiul ii inca prezent in viata mea, la fel si oamenii din el... Dar in timp.. voi putea sa ma detasez de tot. Trebuie doar sa am rabdare.

Clujul imi face bine.... nu ii nici un loc sau lucru care sa imi aminteasca de x, y etc.

Si mai are rost sa zic de Hasdeu?? Ma simt ca in Costinesti :)) Plin de oameni frumosi si tineri... In 15 camine... in jur de 3.000 de oameni... E nebunie :">

Comentarii