back to basics. still a bitch.



”Daca n-as avea sentimente as putea deveni cea mai inteligenta femeie de pe pamant”

Incest, Anais Nin


Imi este greu sa traiesc in orasul asta. Starea mi se schimba de pe un moment in altul. L-am revazut ieri, iar din cauza depresiilor am fost slaba azi. Mi-am permis sa ii scriu iar.

Caderile vin ca reactie la falsitatea in care ma oblig sa traiesc de la un timp. Sa pozez in prietena ideala, iubita perfecta, fiica cuminte si studioasa, femeia cu o igiena morala adaptata societatii.

Cu fiecare moment ma sufoc tot mai mult.

Ma oblig sa am incrdere in "mine", dar eu nu cred nimic din ceea ce nume"eu" acum.


Nu stiu de ce dar am iubit mai mult noaptea decat ziua. Noapte cu secretele ei, iubiri care se termina la rasarit. Cu decizii bune sau proaste.

M-am iubit pe mine mai mult decat pe oricine. Orice principiu, orice lege, scrisa sau nescrisa, si in orice caz, mai mult decat m-ai iubit tu.


Sibiul ma sufoca. Ceea ce am incercat sa imi impun dea lungul unui an, nu sunt visele mele, sunt vise impuse de societate, care nu imi apartin.


Refuz sa ma mai complac la mediocritarea de aici. Trebuie sa plec. Trebuie sa evadez. Nu ma mai pot intoarce... nu ii locul meu. Trebuie sa uit. Trebuie sa imi revin....

Nu pot fi asa cum vreti voi toti. Pur si simplu nu pot. Am nevoie de aer. De libertate. De indiferenta. De dragoste. Iubire. Sex. Noapte.



Timpul te poate face sa uiti. Timplul te ajuta sa te vindeci. Timpul iti ofera inca o sansa. Timpul te poate ajuta sa mergi mai departe...

Dar vezi iubitul... Timpul nu iti poate sa iti dea ceea ce a fost... Ceea ce ai pierdut.




Comentarii