Iar o luam de la inceput


Aseara a fost ca un deja vu. Cum ii posibil, ca in momentul cand vrei in sfarsit sa iti refaci viata, in nici o jumatate de ora sa apara in fata ta, cele mai importante persoane din trecutul tau?

Cum ii posibil ca "prezentul tau" sa fie bff cu "trecutii"?

Imi este imposibil sa realizez cum poti lasa o persoana atat de usor sa plece!
Cum de pe o zi pe alta, din "te iubesc", ajungi la "te urasca"!
Cum la primul hop, renunti si pleci!!!

Tocmai pentru asta, nu inteleg rostul mesajelor de aseara, si te rog sa incetezi.
Niciodata nu o sa te iert pentru ca m-ai lasat sa pleci....

Asa ca te rog, dispari dracu de aici si lasa-ma sa traiesc.


Si stau si imi amintesc.... Cum vorbeau toti 4:| Cum 4 barbati, care nu au nimic in comun, se intelegeau atat de bine... avand in vedere ca toti provin si fac parte din medii diferite.

Dar staiii.. Au un lucru in comun, pe MINE! ( exceptand faptul ca sunt barbati )

Sunt satula. Sa fiu dulce si draguta in orice situatie. Intelegatoare. "iubitoare"....


Nu imi mai pasa. Ieri, mi sa umplut paharul. Vreau inapoi in Cluj!




Asta nu-i visul pe care l-am avut
In care tu ma pupi si ma iubi iubi mult







Comentarii