Decizii







Rasfoind prin blog, mi-am dat seama ca aici sunt mult prea trista si impartasesc viata mea intr-un mod mult prea melodramatic fata de cum este cu adevarat. Va arat depresile si tot ce este rau, din nevoia de a ma descarca. Sunt om, nu pot tine totul in mine.

Scriu cand ma simnt goala sau o parte din mine este ratacita. In ultimul timp am scris tot mai rar pentru ca ... Acum nu exista nici un barbat care sa imi penetreze adanc mintea incat sa fiu debusolata si nici nu ma mai simt pierduta.

 Am lasat nelinistea,crizele de identitate si nehotararea in 2013. Am ras de ei, am ras de mine. Zorii zilei m-au intampinat in diverse locatii, cu diversi oameni sau in patul meu. Am plans de am zguduit peretii casei dar nu si ai orasului. Am trait intr-o cursa continua de a afla cine sunt, de a ma defini pe mine ca individ. In 2013 am suferit cat pentru o viata intreaga si am trait cat pentru doua.

2014 m-a prins cu o dorinta acuta de liniste combinata cu frica de a iubi si  indignarea de a nu sti daca voi putea trai o viata\ monotona, a\laturi de un sigur barbat, fiind obijnuita cu un alt stil de viata.
2014 m-a gasit goala in pat, singura cu gandurile mele , luptandu-ma cu mintea mea, incercand sa ma decid intre 2 : iubire sau independenta.

Sunt o femeie hotarata care stie ce vrea( in ciuda aparentei si a vocii mele interioare care uneori ma pune in dificultate)

"Am vrut sa stiu cine sunt cu riscul sa nu imi placa ceea ce descopar. Asa ca mi-am pus decenta la incercare in tot ceea ce am facut."

Si sunt curioasa cat de departe voi merge. Sunt extaziata de ideea unui nou drum, a invatarii si a controlului de sine. Astept cu nerabdare sa vad daca ... macar anul asta voi fi capabila sa pun STOP, sa ma las invinsa de demonii mei in timp ce incerc sa ii tin inchisi sau voi realiza ca sunt ceea ce sunt si voi sta cu ei la un pahar in fiecare noapte.

Apropo, am renuntat la blond.

Comentarii