Being as in love with you as I am







Sti ....
Stau pe terasa, scriu si fumez cu turcu' in timp ce privesc spre apartamentul tau, a carui lumina tocmai s-a aprins.
Esti acasa ... Singur, cu alta femeie sau cu prietenii tai ... In orice caz, nu cu mine. Eu mi-am cam ratat ieri sansa ...
Poate si tu acum te uiti catre mine, sau poate , poate, ti-am trecut prin minte tocmai in momentul asta.
Poate m-ai suna, dar esti obosit.
Poate mi-ai da un mesaj si m-ai chema la un pahar de rose, dar sti ca asta imi este seara fetelor.
Sau poate, poate, ai nevoie de o seara singur, in fond, ti-ai petrecut destul de mult timp cu mine in ultima vreme.

Poate azi te voi vizita iar si poate maine vom merge impreuna in Cluj asa cum am stabilit.
Poate te vei inglobi in treaba si ma vei astepta o luna, cum voi astepta si eu sa iti vad chipul iar.

Sau poate, deja pentru tine ce nici nu a inceput, se situeaza in trecut.
Nu stiu si nici nu ma greabesc sa aflu.

Iti multumesc. Iti multumesc pentru ultimele zile desprinse parca dintr-un basm. Iti multumesc pentru ca m-ai facut sa realizez ca m-am vindecat... Si nu doar ca l-am uitat de tot pe Alex, ci ca sunt pregatita sa iubesc din nou. Ceata s-a ridicat deasupra mea iar negrul a iesit din mine.
Sunt din nou ... Eu.... Iar daca tu nu ai fi existat , probabil nici acum nu as fi realizat.

Imi lipsesti desi nu ai nici un motiv sa o faci si chiar si in momentul asta, cand nu stiu unde ne situam, ce se va alege de noi, ma uit catre terasa ta si zambesc. Mi-ai aratat ca sunt capabila sa iubesc din nou.
Multumesc.





Comentarii