Random



As vrea sa am mai multa rabdare. Sa nu ma mai pripesc, sa nu mai presez oamenii si sa astept calm si linistita, viitorul.

Mi-ar placea sa nu mai fiu atat de impulsiva. Sunt genul de persoana care din cea mai mica scanteie, ia foc, iar intr-o jumatate de ora, se calmeaza. Mi-ar placea sa gandesc mai mult pe moment si daca intradevar am motiv de suparare, sa raman suparata, nu sa imi treaca in jumatate de ora.

Mi-ar placea.. Sa iubesc mai cu cap. Nu doar cu sufletul. Sa nu ma mai atasez atat de repede de persoane si sa realizez care merita si care nu. 
Sa nu ma mai mint singura, si sa ofer si a10a sansa, acolo unde nu ii dorita.

Sa nu imi mai tanjesc dupa persoanele care de mult au plecat si nu ar merita probabil nici sa intorc capul inapoi, darmite sa le regret.




Dar pana la urma, suntem oameni. Gresim, invatam si ne lovim cu capul pana ne ramane semn, semn pe care cand il vedem in oglinda, sa realizam de la ce ii si sa ne abtinem din a face ceea ce nu trebuie.


Hai sa recapitulam ce am invat in 2012 :

1. Sa nu ma mai subapreciez.
2. Daca cineva chiar te vrea cu adevarat, face orice pentru asta.
3. Daca nu te multumesc, atunci nu se merita.
4. Daca chiar vrei, in cel mai incarcat program, tot iti poti face timp.
5. Prietenii vin si pleca.
6. Daca cineva nu ma vrea cum ar trebui, atunci nu merita. E pierderea lui, nu a mea.
7. O persoana care ii menita sa fie in viata ta, indiferent de orice, isi va gasi calea inapoi.
8. Daca ai de ales intre 2 persoane, alege-o intotdeauna pe a2a, ca daca ai fi iubit-o atat de mult pe prima,    a2a nu ar fi existat.
9. Fericirea exista pana in si cele mai marunte lucruri, de pilda o carte, floare etc.
10. Sa ma iubesc pe mine mai mult decat orice lucru sau persoana.


Comentarii

  1. Ce zodie esti? Ma regasesc perfect, exact asa sunt si eu si de acelasi dorinte ma lovesc si de aceleasi temeri, convingeri, probleme! :* Dar cred ca toate vin odata cu trecerea timpului, cu intamplari care se petrec in viata noastra, din care invatatm, de la oameni care vin si pleaca, de la lucruri pe care noi nu le-am fi facut niciodata si altii le fac, din toate invatatm si devenim ceea ce suntem in fiecare zi...mai puternici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu iti citesc blog-ul de ceva vreme si pot sa spun ca o mare parte din experientele de care ai povestit aici si o mare parte din modul cum te-au facut sa te simti e similar cu viata mea...si apropo concluziile de la recapitulare is tare bune de tinut minte :))

      Ștergere
  2. Sunt gemeni ;)) De mult ori, cand am momente in care sunt pierduta sau am nevoie sa imi reamintesc ceva, ma apuc si imi recitesc blogul, ajuta ;))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu