Sambata seara

Ma simt singura. am zile in care ma simt complet lasata pe dinafara, ca azi.

Ai mei? plecati. "iulia, vi cu noi?" Nuuu Doamne fereste sa intrebe. B arestat la domiciliu si "obosit", L in turneu, Pingica.... In treaba ei (probabil o luna nu o vad, inf ) Eliza o plecat de tot, Ale la lucru. M nici ea nu are timp. Cu T. nu prea mai vb si cu Radu ar fi ciudat sa ma vad.

La toti le-as spune 5000 de lucruri... Hai sa fac un rezumat.
B. din moment ce nu ne vedem, cum dracu sa vreau sa fiu cu tine? Cand stau ca proasta in casa si ma gandesc la L.
L. M-ai intrebat azi de ce nu il parasesc pe B, ti-am cerut un motiv ca sa o fac. In loc de un simplu "nu stiu", trebuia sa zici idiotule "pentru ca tin la tine". Era de ajuns.
Pingico... vroiam sa imi petrec timpul cu u, sa merg peste tot in vara asta cu tine, deoarece nu mai stau mult.

Le-as sterge numerle din memorie. jur. Tuturor.

In octombrie am plecat. Nu ma duc doar de dragul de a face facultatea in alt oras... Ci chiar plec. Plec cu gandul de a lasa totul si PE TOTI in urma. Plec sa incerc sa ma descurc si sa imi creez o noua viata, departe de Sibiul asta infect.

Vacanta urmatoare de vara, poate ma intorc, dar in 2,3 ani, nu.
De ce dracu credeati ca vreau in Danemarca??
Ca sa scap.
Si voi nu realizati, cat e putin timp mai aveti cu mine....
Gata. Incetez cu plansu'.
Ma pun la somn

Comentarii