Como me haces falta






Why.... Did I have to fall in love with you?

Imediat ii un an si abia acum am realizat ceva. Un an intreg, ne-am jucat dfe-a soarecele si pisica. Un an intreg mi-ai repetat ca tu pleci, si nu m-ai lasat sa pot trai si eu..

De obicei gandesc pe termen lung, dar cu tine nu asta vroiam. Pentru prima data, vroiam sa traiesc prezentul. Sa stiu, ca maine vei fi totusi aici. Nu mai conta ce va fi peste o luna, doua.

I blame you for this. Nu m-ai putut lasa.. sa traiesc in prezent. Sa ma bucur de fiecare moment. Tot timpul, imi reaminteai, ca vei pleca.
De ce..?

Un an de stat degeaba. Un an in care puteam sa facem mult. Ne putem desparti si impaca de 1000 de ori.


Inca ma gandesc la tine. Inca imi lipsesti, si nu stiu cat timp imi va lua sa fiu din nou ok, pentru ca tu ai insemnat totul...

Stiu ca ar fi mai bine sa continui relatia cu F, sa te las pe tine in trecut, dar adevarul ii ca inca sper.

Sper ca va veni ziua aia in care imi vei spune "iarta-ma pentru tot ce am facut".



Te vreau inapoi, dar nu te mai pot primi degeaba. As vrea sa pot, dar nu mai sunt in stare sa tot iert la nesfarsit lucrurile pe care tu nici macar nu le regreti.
Vad ca incerci, dar am nevoie de pasi mai mari. Nu ii de ajuns ca ma cauti zilnic. Nu te mai pot ierta din nimic.


Comentarii