fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk



ma.... ma doare sufletul.o zi intreaga am stat in oglinda plangand cu vopseaua in mana uitandu-ma la parul meu blond....parul meu frumos si blond... o schimbare radicala, tuns, vopsit, la mine nu ii doar "heyy am zis sa ma fac bruneta". amintim : cand sa despartit deyu de mine, a2a zi, din blond inchis, am ajuns bruneta. a3a zi mi-am tiat singura in jur de 20, 25 cm din par. cand insfrsit mi-am revenit dupaa el, am ajuns blonda. 3 ani de distractie, cluburi, petreceri nebunii. satenul nu ii pentru mine doar o culoare. este alt stil de viata. gata, cluburi, gata baieti, gata tot ce imi place inainte. mediocritate. culoare oribila. nimic glamorous. o fata normala... MEDIOCRU!!!!!!!!!!!!!! daca faptul ca vreau sa imi fut culoarea si nu ii doar vorba de ea ci si de mine, daca asta nu te face sa realizezi ca de data asta o sa stau chill p curu' meu, atunci nu stiu ce o sa te faca!! si o sa ma fac iar blonda, si o sa imi bag cv in u si o sa fiu fericita si faara tine, daca nu realizezi ce inseamna asta , ceea ce o sa fac pentru tine!

bye bye iulia...bine ai venit pizda mediocra....

infine.. m-am saturat sa plang...

Comentarii