don't like love


departe... mult prea departe imi sunt ganduriile...si nu stiu. nu stiu ce ii in capul tau. ce vrei... ce doresti. de ce. nu stiu nimic. de pe o zi pe alta, ma faci sa fiu si mai confuza ca de obicei. sunt momente in care as vrea sa fiu proasta. sa nu mai imi pun atatea intrebari la care le gasesc mii de variante si tot sa nu imi pot da seama care ii cea corecta.

nu ma mai intreba ce am. de ce sunt suparata sau trista. de ce tu mereu astepti un raspuns de la mine, la intrebari care sunt evidente, dar eu... nu primesc nimic in schimb?
sti? si la un moment dat, chiar doare. ai ajuns sa ma faci sa imi pese mai mult decat trebuia. acum te poti oprii cu indiferenta. prima oara nu imi pasa. a2a etapa a fost aceea de "ha? ce are asta??dc ii asa cu mn??" iar acum, din moment ce numai tu imi invadezi ganduriile, a inceput sa doara. nu stiu ce cauti. ce vrei. si de ce. mi-ar placea sa aflu.


Comentarii