back


in primul rand, scuze pentru absenta. ultima luna... a fost diferita. nu stiu inca daca intr-un sens bun sau rau, doar diferita... nu mi-a placut dar nici nu am detestat perioada asta de timp.am dato rau de tot "in bara". mi-am depasit toate limitele si nu in sensul prea bun al cuvantului. m-am dezamagit pe mine in cel mai rau mod posibil. eram prea prea... nici acum nu sunt inca pregatita sa vb deschis despre ceea ce am facut. am ajuns sa imi doresc o schimbare.liniste, desi nu ma caracterizeaza. pe scurt,ce am facut ultima luna:
  • m-am mutat definitiv de la tata. locuiesc la mama. nu imi place im mod deosebit... mi-e dor de camera mea.. baia mea pe care sa nu o impart cu nimeni...
  • sunt satena. foarte satena. incerc sa imi obijnuiesc si mintea cu culoarea sa nu mai fiu "asa blonda" la figurat
  • Radu. totul este ok. sa speram ca asa va fi si de acum incolo.
  • sunt cuminte. al draq de cuminte
  • sunt atenta la ore si chiar invat
  • ma imbrac foarte decent
  • nu am mai iesit. cluburi, sucuri nimic
  • mi-am schimbat numarul de tel
in concluzie... am schimbat totul la mine. fizic, psihic. comportament. mi-am schimbat stilul de viata. pur si simplu m-am baricadat in casa, si i-am eliminat pe toti din viata mea inafara de o prietena( si singura adevarata de altfel) si Radu.

dar... nu mi-e bine.nu imi convine nici asa. nu sunt fericita.cand eram intalniri peste intalniri, viata de noapte, bani de nu stiam ce sa ma fac cu ei, nu era bine.
acum cand sunt indragostita , in sf doar cu unul, cuminte si linistita, nu ii bine.
oare o sa fiu vreodata multumita cu adevarat?

nu ma mai recunosc.nici cum sunt acum, nici cum eram inainte.
iar pe plan sentimental... usor deceptionata.cu o mica retinere si un dor in suflet. imi lipsesti, desi esti aici. si chiar sunt indragostita... si plutesc. desenez inimioare.iti scrijalesc pe banca fara sa realizez.te caut cu privirea pretutinde. dar uneori... este dea dreptul trist si deplorabil. de exemplu momente acelea, in care tu vrei sa pari indiferent, iar eu sunt nevoita sa cersesc pana si o imbratisare. nu pot nici eu. stiu ca tu nu sti asta. si stiu prea bine ca nici nu vei sti probabil vreodata ca atunci cand ma enervez pe tine si ma distantez un metru ,2 in mintea mea este "am nevoie de tine, iubestema"
si deja imi lipsesti dupa numai cateva ore. incerc sa nu ma gandesc ca in cateva zile vei pleca si vor trece luni pana te voi vedea iar. nu ne-am sincronizat. aceasta a fost problema. eu am inceput sa te iubesc prea tarziu.

Comentarii