Let the hunting begin




Stresul, nervii si oboseala din ultimele zile/saptamani au inceput sa isi puna amprenta asupra mea. Astazi , cauzat de o criza generala de depresie impreunata cu ciuda pierderii cuiva relativ drag a dus pana si la venirea ciclului (cel intarziat de 2 saptamani)

Bun ... deci cand imi mai doresc sa imi vina, pun pe cineva sa ma "frece" mintal. Check, notat in agenda.

Din nou, m-am evervat.
Si am tipat ... si am plans si am murit in mine de vreo 3 ori in nici jumatate de ora. De ciuda, normal, nu de iubire. Ala ii un cuvant fara sens in vocabularul meu.

Dar sti iubitule ... ?
Eu sunt o nenorocire de femeie. Iti pot fi cel mai dulce vis dar si cel mai aprig cosmar. Sunt .. un vanator ca si tine. O umbra cu zambet frumos si cu mai multa minte si scoala in ale seductiei decat vei avea tu in 3 vieti.
" Baby wants, baby gets."

Si sti .... te vreau atat de mult in mine precum vreau si sa te calce un tren. Vreau sa te strang de gat dupa ce te sarut. Vreau sa pleci de la mine, cu urme pe tine si in acelasi timp vreau sa te tin o viata intreaga. In pat, bineinteles, ca altfel cu valorezi nimic.

Vreau sa te iausi sa te sfaram in bucati, sa te doara cum m-a durut aseara pe mine.
Vreau sa suferi dar sa ma ai.
Vreau sa te iubesc ... dureros.
Vreau sa te frang si sa te vad invins ...

Si sti de ce ?
Pentru ca pot si stiu sa am rabdare.

Pentru ca te vreau doar ca sa iti pot demonstra ca te pot avea.
Si o sa te am.



“When you think about fucking me, and I know you do, how do you picture it? Oh I know you can’t answer me so just think it.
Do you want it straight up? You on top? Me on top? Do you want it from behind? On your knees, my face in the pillow? Do you wanna beat me up? Just a little? Not too hard.
Oh, a little harder than that…
Do you wanna come in my mouth? What if I told you that I masturbate thinking about you? That I make myself come thinking about you making yourself come?”




Comentarii