Barbati buni si femei puternice







AM UN BARBAT BUN !!!



Si se poarta … Exceptional. Si isi face timp de mine, ma plimba cat ii orasul de mare, imi deschide mereu usa masinii si plateste tot.
“Ce vrea iubita, aia primeste.”
Si ii frumusel ... si cumsecade ... si ii pasa de mine ...

Dar eu sunt  femeie puternica ….


Eu am nevoie de un barbat puternic. Hotarat. Capabil sa aibe grija de mine. Sa ma indrume. Sa ma certe. Sa fie mai inteligent decat mine. Sa ma iubeasca dar sa fie si o jigodie ... Macar putin.
Am nevoie de un om pe care sa ma pot baza. Cu care sa ma simt in siguranta. Care sa imi fie superior in toate domeniile. Pe care sa il rrespect si sa il privesc ca pe Dumnezeu.


....... Dar eu sunt o femeie hotarata. Eu sunt dintr-o bucata. Eu organizez viata tuturor si am grija de toti. Eu vad in alb si negru, nu exista gri .....

Asa ca te rog lasa-ma sa fiu alba in timp ce tu sa fi negrul meu. Nu am nevoie de un barbat gri ....

Aseara am facut “dragoste”. Da .... Dragoste.
M-a sarutat indelung ... suav si incet in timp ce hainele au curs lent de pe corpul meu. A intrat in mine cu bun simt si mi-a tras-o cu respect ...
Si da, a fost bine.

Insa eu am nevoie sa fiu impinsa in pat si fututa pervers. Vreau sa imi dai o plama ocazional, sa ma musti, sa iti infigi degetele in pielea mea, sa ma legi de pat, sa ma ti de maine si sa intri in mine cu putere. Sa imi arati cine esti. Am nevoie sa ma domini, sa te comporti cu mine ca cu o curva. O curva pe care o iubesti, desigur. Vreau sa fiu CURVA, insa curva cuiva.

Prefer sa fiu folosita pana ce pasinea dispare in zorii zilei, decat iubita cu respect o perioada indelungata.


Dar totusi ... Am alaturi un barbat bun, care mi-o trage cu bun simt si respect, in timp ce eu vreau sa fiu folosita.


Da .... Am un barbat bun... Cu care atunci cand sunt in pat, inchid ochii si visez la barmanul din Mall.

Comentarii