feel like ill never be the same




si mie dor.. mie dor sa gust marea de pe buzele tale si corpul tau....de momentele cand eram cu tine si simtiam ca nimic nu mi-ar mai trebui.am ras, am plans, m-am indragostit pana peste cap. ironia sortii. pleci in costinesti sa te distrezi, si ajung acasa indragostita tocmai de unul de la tine din oras. intotdeuna am fost narcisita. niciunu nu mi sa parut destul de bun pentru mine.acceptabil, da. dar prea bun, nu.

dormeai si te priveam. ma gandeam ce cauti langa mine. nu te merit. prea bun pentru a fi adevarat. frumos de postat in reviste, inteligent si care nu vroia doar o aventura.... care ma dus la rasarit, care suna si a2a a3a zi...

si ma blocam.nu stiam ce sa iti zic.nu puteam vorbii.pentru prima data era randul meu sa ma simt intimidata de cineva.........

Comentarii