Superman de Timisoara




Sunt oameni pe care nu o sa ii uiti o viata intreaga. Care in putinul timp petrecut, schimba totul din tine.

Cand l-am cunoscut nu m-a impresionat. Nici a2a intalnire .. Insa nu stiu cum, dar tot weekedndul mi l-am petrecut cu gandul la el.
Cred ca presimteam o schimbare ... Cred ca in sinea mea stiam ca trebuie sa imi rearanjez toate camerele sufletului si sa inchei orice legatura cu trecutul, pentru a-i face loc.
A3a oara nu stiu ce s-a intamplat .... insa de atunci tot ce stiu ii ca zambesc incontinuu.
Il privesc de parca de El depinde intreaga mea existenta.... In atat de putin timp, a inceput sa imi fi aer.
Si il iubesc ... o Doamne cat de mult il pot iubi ! As urca pe cel mai inalt munte si as tipa cat ma tin plamanii ca il iubesc.
Mi-as da ani din viata doar pentru inca o saptamana in care sa ma trezesc in bratele lui.
As pleca in lume daca mi-ar cere...

Cand il privesc si vad cum ochii lui ma invaluie, tot trupul imi trece prin toate starile posibile.
Adorm cu gandul la el.
Imi miros pielea ... Doar pentru ca el a atins-o si inca il pot simti.

Sunt indragostita. Sunt mai indragostita si mai fericita decat am fost in toata viata ! Si nu imi pare rau ... Ca Doar acum ti-am permis sa intri in viata mea ... Pentru ca inainte nu as fi fost pregatita pentru toata invalmasala asta de sentimente. M-ar fi speriat si contopit atat de tare, incat nici nu ai fi avut timp sa realizezi ca deja plecasem pana sa iti mai zic ca totusi stau.

Of Iulia ... Rade cealata femeie din mine. Inca crezi in basme si iubire? Nu ti-au ajuns? Nici acum nu ti-ai invatat lectia si incerci sa ma reprimi?
Dar daca acum ... Chiar mi-am gasit jumatatea ?
Imi sunt datoare sa incerc. Ii sunt lui datoare poentru toate lunile in care a incercat si nu si-a pierdut speranta.

Comentarii