Iti arat ca pot






Simt cum se rup bucati din mine si sunt intr-o cursa accelerata catre a-mi pierde sufletul.
Ma joc cu focul in speranta de a ma arde. Tratez oamenii ca pe niste obiecte de unica folosinta, ma indragostesc de tot ce inseamna negru, intunecat, probleme si indisponibilitate.

Caut sa sufar. Caut sentimente, pana si mahnire si dezamagire. Imi pierd repede interesul ...

Si uite, ca din nou ma simt ca o oaie. Mica si slaba, iar el este vulturul care ma asteapta de dupa colt.
As putea sa merg in cealalta directie si sa nu ne intersectam drumurile.
As putea sa ingenunchez in fata lui, invinsa, ca o oaie ce sunt.

Sau ... vorbeste cealalta femeie din mine ... Ai putea Iulia draga sa il vanezi tu. Sa il transformi pe el intr-un miel. Sa ii arati ca tu nu esti ca celelalte si ca el nu semnifica absolut nimic.


Tanjesc dupa suferinta dar in aceelasi timp ma feresc de ea precum de lumina zilei .
Sti tu ... Eu apartin noptii.

Ma uit haotic prin camera facandu-mi temeinic planul in minte. Ce crema imi va mangaia pielea, ce parfum va ramane pe el, ce culoare imi vor fi buzele si ochii.
As opta pentru un rosu... Ca sa ma salvez in timp ce ma las distrusa de tine.

Comentarii