De povesti cu Diavolul




Anul acesta, am facut un schimb interesant.
Intr-o seara, la inceput de an, pe cand stateam invinsa pe covor inecandu-ma in lacrimile mele, am vorbit cu Diavolul.
L-am rugat pentru o noua sansa si o noua viata.
O viata in care sa uit. Sa depasesc totul de parca as fi din titan. Un suflet de gheata si un chip rece de inger. Ma saturasem sa fiu mediocra si slaba.
I-am cerut frumusete si putere ... in locul sufletului meu. I-am spus ca ma voi darui toata intunericului, pentru a fi o invingatoare.
Am participat la propria mea cadere si imormantare. Am pandit timid si cu inima in bucati, plangand de dupa un stejar batrand in ultimele zile de iarna. Am ajuns in Iad si am vazut o noua persoana cum s-a ridicat din focul infernului.

Anul acesta am dus dorul casei mai putin ... Si cand chiar mi se facea dor, era de ajuns sa pun piciorul in oras ca sa realizez ca locul meu nu mai este aici.
Anul acesta am trecut ca o fantasma deasupra pamantului peste doua despartiti, care au insemnat inca doua bucati din mine pierdute.
Anul acesta am pandit bine dupa colt superficialitatea uitand ca exista si ceva cald pe nume ... Iubire..... Fiind prea orbita in cursa mea dupa putere.

Iar acum ... In ultima noapte de 2013, stau la un pahar de vin cu demonii mei. Ne amintim tot de parca a fost in alta viata sau povestea altcuiva.

Sunt linisita dar in acelasi timp goala si secata de puteri.
Sunt mai puternica dar si mai slaba ca oricand.
Sunt un copil speriat prins intre doua lumi care nu stie pe ce cale sa o apuce inspre anul nou.
Sunt ... Eu. Mica, blonda si goala, atat la propriu cat si la figurat.


Sunt ... tot ce ti-ai dori in secret sa fi dar in aceasi timp speri sa nu te loveasca soarta atat de tare cat m-a lovit pe mine.

Comentarii