Mici certuri

Nu stiu. Nu stiu nimic.Si ma simt vulnerabila, prea sensibila.

Is fericita cu tine iar asta ii motivul pentru care, sincer mor de frica.
Ca intr-o zi ma voi trezi si nu vei fi aici.

Da, nu mi tot una cand iesi in oras. ma simt rau. Is nelinista, nu am somn. Chit ca adorm, dar de 5 ori ma trezesc sa vad daca ai dat vreun semn sau nu. Si cand va la cat aj acasa, mi se face si mai rau.
Si nu inteleg! De ce dracu ma intrebi daca poti sa iesi in oras, cand tu oricum te duci! Si nici macar nu imi mai zi! Dute, fa ce vrei, cu cine vrei, cat timp eu crd ca tu deja dormi si esti in pat....

Iar fra iti zic ca mi drag de tine... si de multe ori o zic inconstient...m-am obijnuit, plm... nu inteleg de ce faci atata caz de asta....

Si is nesigura! Ca ma uit in oglinda, si ma ganadesc ce dracu poti vedea la mine... ma crezi ca is zile in care efectiv facv greva foamei? Si dupa 2,3 zile de cafea si tigari, ATAT numai, 200 de grame in minus...? Crezi ca nu as slabi in pula mea?? Am un metabolism futut! Asta e !
Dar in momentele in care iti zic ca is grasa.. nu ma lua de burta sau sa fi de acor cu ce zic... Ca ma faci sa ma simt si mai nesigura... Si mai urata... Si mai grasa...

Is zile ca asta in care simt ca nu te merit. Ca esti prea bun pentru mine. Ca is prea urata si grasa pentru tine.... Oricum de 10 ori pe zi ma intreb cum de esti cu mine... nu ma mai fa sa ma simt si mai nesigura....

Si nu ma mai compara in pula mea cu cretiona aia! o urasc! Si sti de ce o urasc...?. Ca mi se pare ca ii mai draguta ca mine...
Si ca mi frica ca te vei trezi intr-o zi si te intorci la ea.....

Te rog nu imi mai controla telefonul. Ma faci sa simt ca nu ai incredere in mine... Iar motive nu ti-am dat deloc. Din contra... Caat de linistita am fost de cand is cu tine.. nu am fost niciodata.

Si te iubesc enorm.... Dar niciodat, NICIODATA nu ma mai lasa sa plec.....

Comentarii