Hurting thoughts


In nici 12 ore sunt in gara, cu F. Mini vacantion gen plimbat, somn... relax.

Inca nu mi-am facut bagajul... Ma simt ciudat. Nu mai sunt asa entuziesmata. In capul meu circula tot felul de intrebari, care in aceasta ora nu isi au rostul.
"de ce in locul lui F nu ar putea sa fie L?"
"De ce nu ma iubeste..?"
"oare se gandeste la mine?"
"oare regreta...?"
"oare ma vrea inapoi... macar putin..?"

De ce nu ma pot bucura de ceea ce am? De ce inca alerg dupa un vis aiurea de iubire care stiu ca nu se va termina bine, indiferent ca in sufletul meu inca sper ca se va intoarce..?
De ce nu il pot iubi pe F.. Care ii tot ce mi-as dori vreodata?


Si de ce L nu vrea sa imi dea cerceii pe care i-am lasat la el inapoi? Ce ii drept.. nu i-am uitat... I-am lasat intr-un moment de confuzie, in speranta ca ma voi intoarce dupa ei...
Am nevoie de cercei. Daca nu ii iau nu simt ca s-a terminat.
IMI VREAU CERCEII !!!!!
Imi vreau sufletul inapoi....



De ce refuzi sa mi dai...?
Pentru ca tu chiar nu vrei sa ma vezi, sau pentru ca sti ca daca ii iau, asta va fi un fel de adio de la noi...?



Comentarii