fuckkkk


stare generala: nervoasa pe mine insumi, depresiva, a little bit emo

stare relatie: incerta. adica totul este ok, inafara d faptul ca A. nu vrea sa ii zica inca la R. de noi. in rest, ca in paradis

mancare: multe prostii.ciocolata, inghetata, paine, suc( ceea ce nu aveam voie sa bag in gura)

tigari: 24

melodie: taio cruz-best girl( incerc sa ma binedispun)

azi a fost o gresala. o mare gresala. fiecare intalnire cu tine, nu duce la un lucru bun. ce am facut? l-am inselat.nu o sa afle niciodata oricum, dar nu mie mie tot una. eram treaza. eram perfect lucida. daca eram sub influenta alcoolului sau a "altor substante" parca mai aveam o scuza, dar asa nu.da... ok. eu. tocmai eu, am remuscari. mai tarziu, o sa ma iert pentru asta, dar acum nu....
nu mai pot sa fiu asa. nu mai vreau.vreau sa taceti totii, sa nu imi mai ziceti ca "vaii dar nu rezisti cu asta" "max 3 sap va mai dau" .prostiilor. o sa incerc.o sa fac sa fie bine.daca nu reusesc... asta este. macar stiu ca am incercat;)
chiar ma urasc in momentul asta.

Comentarii