cei din viata mea


deci mah... sincer nu regret nici un baiat din viata mea. cu ajutorul fiecaruia, am crescut, m-am dezvoltat. daca nu erau ei, eu nu eram cine sunt acum. ei m-au facut puternica.

Cristi: prima data cand am simtit fiorul dragostei.dar eram prea copii, si nu stiam exact ce sa facem cu noi.

Deiu: mare iubire. pacat ca doar din partea mea. el mi-a aratat ca lumea nu e roz. ma scos afara din globul meu protector din cristal. mia aratat ce inseamna dezamagirea, gelozia, stresul, nervii dar si iubirea obsesiva. din cauza lui, ceva timp, mia fost greu sa mai iubesc . era ceva de genu " cum plm sa mai pui suflet cand tot trecutul te-a facut de piatra?"

Radu: reluam de mai sus. "cum plm sa mai pui suflet cand trecutul te-a facut de piatra?" nu am putut sa te iubesc vreodata asa cum trebuia.dar un an jumate, cat am fost impreuna, am invatat cum este sa ai un prieten adevarat. o persoana caruia chiar sa ii pese. care in orice moment af fi facut orice sa imi fie bine, mar fi ajutat si miar fi alaturi. acum sincer, aia imi lipseste.

Remus: de la Deiu, nu am putut iubi. u pareai cuminte. linistit.mi-am deschis sufletul. u mi l-ai distrus. era genul cu care ma puteam vedea si in 10 ani.desi nu a durat mult, dar a avut un impact destul de insemnificant asupra mea.

iar acum... am ajuns la ziua de astazi.unde sunt linistita si nu mai am nevoie de aventuri si alte prostii.
iar probabil fara ei... nu as fi persoana care sunt acum


Comentarii