Telefon in deriva


"Cum esti?"
"It's like i'm screaming and nobody can hear me"

As plange. As tipa. As rupe tot. M-as izbi de toti peretii din camera ca poate, doar poate durerea fizica ar diminua focul din mine.
As renunta. As arunca o viata in doi pe fereastra in cateva clipe.
M-as pune in genunchi si as varsa destule lacrimi cat sa umplu o mare.

M-am asezat in fata oglinzii si ma studiez. Fiecare an ce trece isi lasa o mica urma. Chipul nu mai este al unui copil. Riduri usoare incearca sa isi faca loc pe fruntea neteda. Incerc sa imi zambesc, nu pot. Buzele refuza sa isi indrepte colturile in sus.... Si chiar atunci ... Ma privesc.

Ma privesc cu adevarat, eu pe mine, in ochii. Cu speranta de a-mi vedea sufletul.
Negru.
Negru gol.... Si pustiu.

Sufletul mi l-am lasat in Mures sau e la tine, ori ... poate doar a fugit intr-o noapte pe fereastra cat mai departe de mine.

As vrea sa plang. Sa ma descarc. Incerc 15 minute. Nici macar ochii nu pot sa mi inund.

Oare asta inseamna ca incep sa devin neom ...?
Sau poate doar ca timpul, varsta si experienta nu imi mai permite sa sufar fizic ci doar sa ard rau pe interior ?

Nu stiu.
Nu mai stiu nimic.
Nu mai stiu ce simti.
Nu mai stiu daca ma mai vrei.
Nu mai stiu unde ne situam "noi".
Nu mai stiu ce simt.
Nu stiu ce vreau.

Stiu ca iti pot aduna lucrurile din camera si sa le depozitez intr-o cutie. Sa te sun si sa le iei cand ajungi prin oras. oricum inelul nu imi mai este pe inelarul mainii stangi din ziua in care am crezut ca totul s-a sfarsit si ca noi nu mai avem nici o sansa,

Si totusi ... uite cum dupa o luna de certuri ... inca stau si astept ziua de maine ca poate va fi mai bine.
Uite cum Clujul ma asteapta iar eu te astept pe tine ... In Sibiu.

Uite cum sufar si ma inec in singuratate intre astia 4 pereti .. Gandindu-ma la trecut, amintindu-mi ca cearta noastra practic nu are nici o legatura cu iubirea dintre noi .. Si cat de bine ne era cand eram ... doar noi. Fara tot cacatul asta cu mutatul.

Imi vreau viata inapoi. Te vreau pe tine, la fel de zambitor si iubitor cum te-am cunoscut. Vreau sa fim noi si Soph, intre 4 pereti.
................ Insa nu pot lupta singura.



Comentarii

Trimiteți un comentariu