He never will.





2 functionam diferit.
In timp ce eu pe mine iubirea ma transforma intr-o persoana mai buna ... Pe tine cred ca te distruge.
Sau nu ... Tu te distrugi. Cred ca ti-ai repetat de multe ori ca nu esti capabil de sentimente pentru altcineva, incat o si crezi.

Ma vezi slaba pentru ca ma bazez pe dragoste. Eu te vad slab pentru ca cred ca ti-e frica sa lasi pe cineva sa te atinga.

I-am spus taximetristului sa schimbe directia azi noapte,ca apoi dupa un minut sa ii comunic ca totusi mergem acasa.
As fi vrut sa te vad. As fi vrut sa atipesc in bratele tale sau doar sa simt cum te incovoi in jurul meu .... Insa cand ceva iti face rau, nu te avanti in gura sarpelui.
Venisem acasa cu ideea ca si de ma voi pierde pe drum, nu va conta, caci ma voi pierde catre tine iar asta ii tot ce ar conta.
Imi imaginam cum vei ajunge din nou aerul meu si fiecare respiratie va durea.

Ceva m-a oprit. Constiinta? Orgoliu? Mintea?
Sincer nu stiu.
Stiu doar ca mi-am spus in minte "Indiferent cat va insemna el ... daca nu merita, nu merita" si i-am spus taximetristului sa ma duca acasa.

Nu te urasc. Nu te condamn... Ci doar nu te mai vreau.

Comentarii